Paralelná sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa je zľahka posadnutá konceptom reklamnej rodinky. Kým dlho nás sužovala Veselými, teraz nenápadne pchá do televízorov novú, zatiaľ nepomenovanú rodinu ryšavých. Hlavnou postavou je roztomilý synátor, stretli sme jeho módne hrdzavú babičku na skútri, potom rodičov obhliadajúcich budúcu stavbu a najnovšie aj pôvabnú sestru.

A tiež paralelný vesmír. Prípadne čosi omnoho zlovestnejšie.

 

Náš mládenec, o ktorom už vieme, s kým bankuje, sa na kolieskových korčuliach rúti za svojou sestrou, ktorú prepadne zo zálohy, až sa jej papiere rozletia na zem. Ale nič sa nedeje, lebo to sú len staré splátky, ktoré segra nesie do banky, aby sa ich zbavila. Asi tam majú výkonnú skartovačku. Pozbierať rozlietané papiere pomáha pani dohliadajúca na detičky, ktorá upadne do bezseba pri informácii, že ryšavá rodinka bude platiť menej.

O hodinu neskôr:

Náš mládenec, o ktorom už vieme, s kým bankuje, sa na kolieskových korčuliach rúti za svojou sestrou, ktorú prepadne zo zálohy, až sa jej papiere rozletia na zem. Ale nič sa nedeje, lebo to sú len staré splátky, ktoré segra nesie do banky, aby sa ich zbavila. Asi tam majú výkonnú skartovačku. Pozbierať rozlietané papiere pomáha psa dozorujúci pán, ktorý upadne do bezseba pri informácii, že ryšavá rodinka bude platiť menej.

Diváci ostanú zľahka zmätení: tak koho to vlastne naši červenovlasí mládežníci oblažili informáciou, s kým to bankujú? Tetu a jej deti alebo uja a jeho psa? Žeby teta nezafungovala dobre na divákov, tak dotočili uja so psíkom, lebo však psík zafunguje vždy? Ale nie, o hodinu je zase všetko po starom. Vysvetlení je niekoľko.

  1. Rozdielne cieľové skupiny
  2. Na niektorých ľudí lepšie pôsobí starostlivá mamička ako osamelý psíčkár a naopak. Preto banka starostlivo umiestňuje do vysielania jednu alebo druhú verziu podľa cieľovej skupiny programu.

  3. Paralelný vesmír
  4. V rôznych vesmíroch sa mládenec zráža so sestrou síce rovnakým spôsobom a rovnako reagujú, ale svedkom kolízie je raz mamička a v paralelnom vesmíre psíčkár.

  5. Rafinovaná pasca
  6. Reklamní súrodenci sú zmrdi vychcaní, platení bankou a zákerne lákajúci nič netušiace obete do spárov finančného ústavu. Na tom istom úseku si naaranžujú akože náhodnú zrážku a nevinné obete zmagoria reklamnými sľubmi a pošlú ich do najbližšej pobočky. Za každú dušu im banka odpustí desatinu promile z drakonickej hypotéky.

Alebo je všetko inak, ale na to ani naša bezbrehá fantázia nestačí.

Pridaj komentár